1. Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun upravitelja Mimossa.si (po ponudbi / predračunu)
- Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. 040232542. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
- s kreditno kartico Eurocard/Mastercard, Visa
- preko PayPal
2. Dostava naročila
Dostava naročila traja od 2 do 5 delovnih dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave.
- Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
- Za dostavo pošiljk poskrbi Pošta Slovenije
- Pakete se dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
- Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
- Pakete pošiljamo tudi na naslov obdarovancev, katerega morate navesti v naročilu
- Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
- Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
- Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
Koliko znašajo stroški dostave?
Strošek poštnine je fiksen in znaša 3€, plača se ob oddaji naročila na spletni strani.
Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec pošlje e-mail s fotografijami poškodovanih izdelkov na info@mimossa.si.
Krško, 14.2.2021